Quote:
Originally Posted by FIRE
Echter met de financiele problemen van de laatste paar jaar, dan is dat toch niet realistisch?
|
In een vorige uitzending vertelde hij dat de "achterstanden" uit 2003/2004 weggewerkt waren. 2005 was een mager jaar............gezien de nieuwe LMES plannen mag je daar een kleine plus verwachten.
Het A1-project kost niets, de crew en expertise van RfH worden ingehuurd door de franchise-houder van Nederland. Ook een plus of een plusje.
Die twee Domes? Zijn die eigendom van RfH? Zoja mag je daar ook een aardige som voor opschrijven in de verkoop.
De deal met IMG, kan ook het e.e.a. opleveren.........
Het chassis? De nieuwe LMP's (en wellicht GTP's) schieten als paddestoelen uit de grond. Als er ergens veel dingen van ontwikkeld worden dan kon het weleens meevallen qua kosten. Simpele economische gedachte van mij

Iets wat erg duur en exclusief is, dat is weggelegd voor de happy-few. Het is jaren geleden dat er zoveel nieuwe projecten op stapel stonden.........dus wellicht dat een chassis bouwen niet zo duur is dan dat wij vermoeden.
Banden? Daar zal toch wel dealtje te regelen zijn gezien de reputatie van Lammers.
Motor? Tja dat blijft een groot vraagteken voor mij. Ik heb wel enkele mogelijke namen in mijn hoofd zitten die in aanmerking zouden komen maar kan dat op geen enkele manier onderbouwen. Blijft gokwerk.............