View Single Post
Old 01-06-2005, 18:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Kort voor de derde race in het Belgische kampioenschap (BELCAR, 6 uren race te Spa-Francorchamps op de 11.06.2005) werd het compagnonschap een feit, een "sterk stuk Aken": Voetbalclub Alemannia Aachen en GS Motorsport, een van de succesvolste Akense autosport teams, gaan een langdurig compagnonschap aan.

Teameigenaar Georg Severich ziet in het compagnonschap met Alemannia Aachen een nieuwe weg naar samenwerking tussen verschillende Sporten. "Wij denken, dat de jeugd niet alleen maar van voetbal houdt maar ook van Autosport. We zullen zeker veel nieuwe wegen gaan bewandelen. Ik dank dan ook Alemannia Aachen voor het in ons gestelde vertrouwen".

De officiële voorstelling van Alemannia Aachen - GS Motorsportteam zal plaatsvinden als de spelers van Alemania terugkeren uit hun vakantie. Tegen die tijd zal de marketingafdeling van GS Motorsport de beide racebolides: BMW M3 GTR (ca. 600 PK) en BMW M3 (ca. 410 PK) ook in de nieuwe "Alemannia Aachen Outfit" gestoken hebben.

press release GS Motorsport / Com-media
Wat destijds niet gelukt is met de Premier One series gaat nu wel lukken in de Belcar. Na Newcastle United en Lister Storm enkele jaren terug kan ik me geen verband herinneren tussen autosport en voetbal. Benieuwd naar de nieuwe look van GS Motorsport. Moet eerlijk zijn dat ik donkerblauwe kleur altijd wel mooi vond op die wagens.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote