Quote:
Originally Posted by Mark
De vorm van de achtervleugel van AM vertoond ook grote verschillen tussen Sebring/Silverstone en deze testdag op Le Mans.
Maar hebben ze bij Prodrive vandaag niet teveel laten zien?
Tijden van 3.50 zijn significant sneller dan de beoogde 3.55 van de ACO, gaan die wat gewicht erbij krijgen? De nieuwe C6-R (en waarschijnlijk sneller dan de oude C5-R) is trager dan vorig jaar op de testdag, slim bekeken 
|
AM is inderdaad een stuk sneller, dus ben benieuwd wat ACO gaat doen. Corvette kan waarschijnlijk sneller dan ze vandaag hebben laten zien, dus stel dat de AM's extra gewicht krijgen, het gevolg is dat ze trager worden. In de kwalificatie zou het dan kunnen zijn dan AM en Corvette op hetzelfde niveau zitten kwa rondetijden, echter dat Corvette in de race veel sneller is omdat ze hebben zitten sandbaggen tijdens het testen en kwalificatie. Kortom eventueel restricties opleggen ok, maar dan pas na 16:00u op 19 juni.