Thread: DTM Brno
View Single Post
Old 05-06-2005, 21:22
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

amaai ik heb genoten van die eerste 15 ronden.. eerste 10 ronde een opel echt aan de leiding.. sinds zandvoort 2003 geleden.. en dan nog de strijd tussen hhf en kristensen.. echt mooi de andere 15 ronden zat ik met angst afte wachten.. ik dacht dat hhf een probleem had. die audi's reden zo snel van hem weg.. als mcnish geen drivetrough had gehad was het nog meschien een 1-2-3 geworden voor audi..
wel jammer dat het de 3 andere opel mannen niet zo mee zat.. reuter verloor redelijk wat plaatsen en viel daarna nog uit.. fassler is er eens voor de verandering na een crash afgevlogen (3 op 4 ) eerst tege schneider daarna margaritis..daarna 15de !! er had meer ingezeten voor hem denk ik!!
en met aiello zat het ook niet echt mee..
hetzelfde bij benz.. jumpstart.. platte band crash ==> geen podium !! dat zal haug plezant gevonde hebbe

volgende race opel nog steeds met -20 ,mercedes +10 en audi +10..
vorig jaar opel 3de audi 1-2.. mercedes een beetje pech ,ik wacht vol spanning af wat het dit jaar gaat worden !!

en dan nog het kampioenschap.. het lijkt wel een beetje op 2004 paffet en ekstrom zijn nog steeds aan de top.. maar dit keer zijn ook mika en kristensen daar !! abt gaat nog wel bij gehaalt worden door de 2005 wagens. green,schneider,mcnish en tomczyk meschien nog vs de opels voor plaats 6 of 5 ?? wie weet maarja het seizoen is nog maar 4 races ver.. (wel al 4verschillende winaars race 5 is het de beurt aan een opel )
Reply With Quote