Quote:
Originally Posted by Scapa
Raar kampioenschapje die Euro Superstars :d
|
Even naar vergelijkingsmateriaal gezocht. De toppers (550's, MC12) uit het Italiaans GT rijden +/-1.10 op Vallelunga. De gasten van het Max team rijden met hun M5 op hetzelfde circuit ongeveer +/- 1.22 ...........als je die "erg ruwe" vergelijking gaat omrekenen naar Spa kom je uit op +/- 2.35 in droge omstandigheden. Dus vergelijkbaar qua snelheid met bijvoorbeeld de Beliën BMW.
Quote:
Originally Posted by Mark
Om terug te keren naar de huidige vergelijking tussen de SRT 2002 plus versie en de GLPK 2004 versie denk ik dat het verschil tussen die twee wagens in tienden van procenten is uit te drukken met het voordeel voor GLPK. Let wel, beide wagens zouden dan wel via hetzelfde technische reglement moeten rijden, Belcar of FIA GT.
Ben ik aan het halucineren ?  Of kom ik in de buurt van het werkelijke verschil?
|
Uit de voorbeschouwing op www.belcar.com
Quote:
Van GLPK kregen we te horen dat het monteren van stalen remschijven een te dure aangelegenheid is en dat dit bovendien ook weer hun parameters overhoop zou halen. Nog volgens GLPK is een wagen in Belcarconfiguratie overigens sneller dan diezelfde wagen in FIA GT-configuratie omdat de restrictoren en de vleugels kleiner zijn in FIA GT.
|
Dus Belcar 'Vettes zijn sneller dan FIA 'Vettes, kijk dat is nou leuk
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|