View Single Post
Old 09-06-2005, 09:27
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Het was gisteren ook voor mij een geslaagde dag! Prachtig weer en (zoals gewoonlijk ) weer een aangename sfeer in de pits/paddock.

Eerst tussen 2 & 3 wat fotookes aan't maken geweest. Wie toen reed en graag foto's zou hebben: geef me een beschrijving van je wagen. Als ik er foto's van heb kan ik je deze de volgende keer met plezier bezorgen op een CD-tje. Zo kan ik die foto's in zeer hoge kwaliteit leveren (6 megapixel), iets wat via internet of E-mail moeilijker is.

Om drie uur zijn we dan zelf de piste opgegaan. De nieuwe blokjes ('t zijn er van AEM geworden) deden hun werk prima! Ik moest ze deze keer nog een beetje ontzien, maar de verbetering is duidelijk merkbaar. Op een gegeven moment door een konvooi van een 5-tal Porsches voorbij gegaan: indrukwekkend!

Tot slot wou ik nog zeggen dat ik hoop dat een paar idioten (zoals die ene die in de voormiddag zijn Golf voor een buldozer hield ) de Eran-dagen niet voor iedereen gaan verpesten. We maken allemaal fouten natuurlijk, maar als dit moedwillig gebeurt, zoals in dit geval, geef ik Eran gelijk dat ze daar streng tegen optreden.

Maar goed, kort samengevat:
Merci Eran! 't was plezant!