View Single Post
Old 09-06-2005, 11:14
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Wij van GM RACING reden taxi voor sponsors en de mensen aan boord hebben waar voor hun geld gehad, soms was het "verry close" (met vb. gele trage Ferrari 355) welke me met 2 wielen het gras indreef of 't was "koekenbak"
Voor de rest was het zeer tof en een zeer goede training voor ons (Louisette en mij) om situatie inschattingen te maken, maar volk dat er was !
Zoveel te beter voor de organisatie en proficiat met deze geslaagde opzet Andy !
Hopelijk komen de "nieuwe trend" straatracertjes hier ooit eens terecht om tot het nederig besef te komen dat ze nog veel kunnen (bij)leren aan wagenbeheersing en en op deze manier er de noodzaak van inzien iets minder de wegen onveilig te maken en andere mensen (weggebruikers) nodeloos te betrekken in domme ongevallen.
Rechtdoor kan elkeen rijden tot de limiet van de kilometerteller en de wagen, zodoende wint altijd de krachtigste wagen het van een ander minder krachtig exemplaar.....maar op een echt circuit, hola, dan komen ze echt tot besef van de beperkingen van zowel de wagen als piloot.....
Na 9 jaar racen leer ik persoonlijk nog bij en gaat het steeds een tikkeltje sneller .... om maar te zeggen dat je nooit volleerd bent.
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote