jajajaja, het was weer een geweldige dag!
Wat een speed, wat een sensatie zowel op de baan als ernaast!
Het leek er op dat de turbo van de matzwarte 205 van Pascal de geest had/heeft gegeven! Maar als ie eindelijk loopt dan isie ook wel supersnel hoor! Daar kan geen Mi16 tegenop, denk ik!
Kort verslag:
Het eerste uur met Martijn gereden en geprobeerd om wat filmopnamen te maken. Dat lukte dus niet omdat het steuntje voor de camera niet stabiel genoeg was, veel te veel trillingen. Ik heb het nog nooit zo druk op de baan gezien als gisteren! En dan was ik al expres niet om 13.00 uur gaan rijden (13.00 u is het wisselmoment van de ochtendsessie en de middagsessie)!! Enorm goed opletten en goed op de lijnen blijven rijden. Een paar leuke snelle ronden kunnen maken.
Maar ja.... Aangezien de 205 van Pascal het (onverwacht....?) niet deed en hij een paar alleraardigste dames had uitgenodigd om mee te rijden (in de auto!) hebben zij bij mij plaatsgenomen en heb ik het tweede uur om beurten met de dames over de baan gejaagd! En lol dat ze hadden!! Ik ook hoor want allebei noemden ze mij een geweldige coureur.....(hum, hum)!
Toen ik de auto weer voor mij alleen had heb ik geprobeerd om er nog een paar snelle ronden uit te persen, maar helaas....!
De GRINDBAK betekende het einde van de sessie!! Jos Verstappen was er niets bij! Wat een geweld en een stof geeft dat als je zijwaarts in het grind gaat! Ach ja, heb ik dat ook eens meegemaakt. (vorig jaar heb ik ook als eens de bandenstapel gekust...)
Next stop: vrijdag 8 juli.
BE THERE!
Jeroen