View Single Post
Old 09-06-2005, 19:57
rappe106's Avatar
rappe106 rappe106 is offline
De Paddock Rookie

@iode

ik kreeg kippevel van uw machien. en zeker mijn kameraad (die heeft er na 6'en nog eventjes in mogen zitten). ik loop al meer dan een jaar rond met zo een turbo idee in mijn hoofd. en van u gisteren te zien weet ik zeker dat ik ook zoiets moet gehad hebben in mijn leven. Als je volgende Eran komt moet je mij je filmpje eens op cd branden. daar heb ik wel wat centjes voor over, kan daar uren naar kijken. ik rij dan met een rood 106'je waarschijnlijk tussen 5 en 6 (het is ook een 1300'je).

die toyota tijdens het driftuur vond ik ook wel cool. telkens spectakel. had ik goed gezien of werd er soms ook handrem getrokken? is ie stuk gegaan, want hij heeft zijn laatste ronde zo langzaam gereden (hopelijk niet)
een paar hints voor de bestuurder, als ze nog niet bekend zijn:
banden voor hard(harde banden geven minder mee) en achter zacht (dan vervormt het raakvlak meer waardoor minder grip).
dit helpt ook: planken door de bocht tot onderstuur optreedt en dan gas lossen. dan valt het gewicht op de voorwielen en gaat het weg van de achterwielen. (een snok aan het stuur tijdens het gas lossen kan geen kwaad)
het was eens fijn om als toeschouwer te komen neuzen. ben blij dat ik het niet gemist heb.
groeten en tot de volgende
Reply With Quote