View Single Post
Old 09-06-2005, 23:45
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

Mr Dallara: het gehele circuit is buitenom te bewandelen zonder controles. je moet aleen eerst binnen geraken en dat kan achterop. Je kan bv per auto naar zandvoort Noord rijden. Even de routeplanner erbij: zoek Keesomstraat; die rij je helemaal uit tot het einde (naar het noorden) die weg loopt dood bij een dierenkennel. Dan sta je achter de Marlborobocht. (=ook gatis parkeren) loop de duinen in en de geluidswal op en je kunt alle kanten op. Zandvoort is mooi overzichtelijk dus je ziet altijd waar je heen moet.
De binnenzijde Scheivlak Marlborbocht is altijd verboden gebied, daar leven herten.
Alleen bij de Nissan en Bos Uit kan men aan de binnenkant staan, maar dan is een paddockkaart noodzakelijk. Maar buitenom is het toch mooier.
Wat schandalig dit van mij!!! Als Hans Ernst dit leest ontploft ie bijkans. Maar ja, ik loop zowat dagelijks het rondje met mn hond dus ik weet waarover ik praat.
Even opletten bij Bos Uit: niet de parking op, maar na de tunnel direct rechts. daar is een doorsteek naar de toegangsweg waar geen controle meer is. Vandaar kun je weer naar de Tarzanbocht.
De beste spots: Op de dijk in Bos Uit; op de dijk voor en aan Tarzanbocht(errug druk);
en natuurlijk Scheivlak. Voor wie dicht aan de baan wil staan: aan het draad tussen Kumho bocht en Bos Uit. (draad=laag je kan er op leunen)
Voor de exacte prijzen: staan die niet op de site van cpz of Ticketbox???
En als je het niet meer weet kom je maar ff langs in het Scheivlak bij de steiger aan het hek met vlaggen en rokende BBQ. hehehe
Mark: zo zie je: wij zijn nette mensen.
Reply With Quote