@Iode
Ik zou zelfs meer zeggen ... draai gerust de turbo naar onder en leer eerst de wagen kennen met minder vermogen. Je tijden zullen bij aanvang dan wel lager zijn maar op lange termijn heb je er best wel voordeel bij. Het verplicht je je momentum hoog te houden en je lijnen zo zuiver mogenlijk zonder je te moeten concentreren op het brute vermogen. Eens je zo op de limiet van de wagen rijden kan draai je de druk rustig terug naar boven ...
Met mijn beperkte 133pk en 650kg (piloot en volle tank inbegrepen) moet ik er wel voor zorgen weinig fouten te maken. DE acceleratie van nul af mag dan wel goed zijn maar vanuit de 1ste rechtse of de Bianchi mis ik vermogen. Hier en daar kan ik nog wat tijd bijwinnen maar het is en blijft een 2de wagen voor me, 10-16000km per jaar, en ik moet er niet aan denken dat ik hem in het grind of de muur zet.
Een straat-Seven met dat vermogen zou je moeten toelaten onder de 1'45 te duiken op Zolder en op Spa onder de 2'45 ... wel best niet ineens proberen