Thread: Le Mans '05
View Single Post
Old 18-06-2005, 14:38
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Het zal een debacle blijven Die zijn voor 20.00 uur thuis De gehele voorbereiding van dit team is een lachertje. De nouveau riche van Muller en consorten denken dat ze met één voorbereidingswedstrijd wel even van start kunnen gaan in een zware 24-uurs race. Erg jammer om te zien dat bepaalde goed voorbereide en geprepareerde teams moeten thuisblijven om deze drijfsijs te laten starten voor een uurtje of 4
Hier ben ik het niet mee eens. Je weet niet wat ze tussen de races uitgevoerd hebben, teams testen regelmatig zonder dat het in de media komt, en van Spyker weet ik dat ze nog wel eens toevlucht willen nemen tot het testcentrum in lelystad om wat testjes te doen. Zwaans testte ook verschillende keren op Zandvoort en daar hoorde je ook nooit iemand over. Ze hebben gewoon vooruitgang geboekt, het ding is nu al 12 seconden sneller dan de voorgaande LeMans Spyker, en tot de crash van Coronel toe kenden ze ook redelijk weinig problemen. Tuurlijk zullen ze niet kunnen opboksen tegen de Porsches, maar een debacle vind ik het al lang niet meer met de vooruitgang die ze hebben geboekt.
Reply With Quote