Thread: MCE Karting
View Single Post
Old 14-01-2002, 23:24
Pascal Pascal is offline
A4993

Ik wens iedereen te bedanken (ook in naam van MCE) die heeft deelgenomen aan dit evenement waardoor MCE werd gesteund.

Ik wens ook even aan te stippen dat niet alleen het karten aangenaam was maar ook de rest van het gebeuren. Wij hadden namelijk omstreeks 14.15 uur gedaan met karten en zijn gezellig nagebleven tot ongeveer 19.00 uur. Dit bewijst dat we elkaar een hele dag kunnen boeien en dat we op de goede weg zijn (maar dat wisten we eigenlijk al hé).

Iedereen daar aanwezig heeft voor zichzelf ook bewezen dat ze amateurs zijn. Dat is helemaal niet erg want IEDEREEN en ik beklemtoon IEDEREEN wist op het einde van de wedstrijd ongeveer 2 seconden sneller te rijden dan in het begin van de dag. Hierbij dient aangestipt te worden dat nog niemand van ons voorheen op deze piste had gereden. Het is dan echt geen schande om laatste en voorlaatste te eindigen.

Om af te sluiten : wij gingen om ons te amuseren en hebben we dat niet gedaan jongens ..................

Wat de spierpijnen betreft moet ik zeggen dat ik er wel wat last van heb maar het is niet overdreven. Er valt mee te leven en als het al eens wat meer pijn doet denk ik gewoon aan de mooie momenten van gisteren. Eén van de mooie momenten was inderdaad de pilotenwissel van Guy. Volgende keer moeten we er alleszins voor zorgen dat er een fotograaf in de buurt is. Met zo een actie zullen we niet alleen prijzen halen op de piste maar ook ernaast.

Op naar de volgende meeting zou ik zo zeggen ...

C U
Reply With Quote