Quote:
Het is nog niet duidelijk of Prost Grand Prix zijn deadline voor de herfinanciering heeft gered. De Franse renstal zegt pas in het weekeinde of begin volgende week een mededeling over te kunnen doen. Dat heeft een woordvoerder van de renstal vanmiddag gezegd tegen het Franse persbureau AFP. Vandaag liep het ultimatum van bewindvoerder Me Franck Michel af.
bron: formule1.nl
|
ik voel dit zeer slecht overkomen. Het is misschien psychologisch he, maar volgens mij zou zowat elke teambaas het uitschreeuwen van geluk als zijn team op het laatste nippertje geld gevonden heeft. Dit is niet het geval. Nu wordt er nog altijd gewacht met een aankondiging. Een aankondiging van slecht nieuws.
buiten het al dan niet psychologische aspect lijkt het me ook commercieel een goede zet om direct aan te kondigen dat je doorgaat. Dit zijn toch enkele dagen extra dat Sponsors maybe iets geneigder zijn om met je in zee te gaan.
Allé swat, tis maybe mor insinuatie zene. Mor volgens mij zien de wolken boven Guyancourt er iets te zwart uit voor de moment.
airco