Thread: 2005 Gp Usa
View Single Post
Old 19-06-2005, 21:10
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally Posted by Scapa
De teams zelf zijn afhankelijk van Michelin. Als Michelin zegt niet rijden, dan moeten ze dat aanvaarden...

Benieuwd wat er had gebeurd indien Bridgestone in de plaats van Michelin zou gestaa hebben...
geloof me vrij: als 7 teams zich kunnen terugtrekken uit een race, dan zullen 3 teams dat ook wel doen, hoor. Ik vind het maar cru om hier te stellen dat ze bij Ferrari, Jordan en Minardi het risico zouden nemen om coureurs in een race te zetten met onbetrouwbare en levensgevaarlijke banden. En die andere 7 teams hadden gewoon deelgenomen, wees maar zeker!

Het blijft weliswaar een logische keuze van Michelin, dat duidelijk gefaald heeft en dé schuldige is, samen met de Fia die niet voor een race gekozen hebben met het niet goedkeuren van de overgevlogen compound.

Redeneer eens anders: Wat als de Bridgestone-teams ook niet hadden meegedaan ? Zij hadden namelijk geen reden om niet mee te doen ! Michelinteams wel: de gevaarlijke compound.
Resultaat: Publiek extra kwaad: reden genoeg om op de baan te komen en hooliganisme te verwezenlijken. Bovendien krijgen ook Ferrari, Jordan en Minardi dan een boete, totaal onverdiend. Logica ? ik dacht het niet.

Maarnee mensen, laten we maar de beschuldigende vinger naar Ferrari wijzen. Als d'r iets mankeert aan een race, zullen de FIA en hun lieve vriendjes Ferrari wel de schuldigen zijn. grmbll.