Quote:
Originally Posted by Sennake
Helemaal mee akkoord. Ik ben trouwens geen specifieke "Michelin-fan" of zo.
Maar eens je in die situatie zit, wat kan je eraan doen? Niets, zonder dat de FIA zich wat bereidwilliger opstelt. Er zijn zeker compromissen te vinden die de Bridgestones zeker niet benadelen en toch aanvaardbaar zijn voor iedereen.
Dus ik denk dat iedereen het wel met mij eens is als ik zeg : Michelin is schuldig aan het maken van een "slechte" band, maar de FIA is schuldig aan het niet willen of kunnen zoeken naar een aanvaardbaar alternatief dat deze farce had kunnen vermijden... En als de FIA zijn been stijf houdt zie ik niet in wat de teams nog anders hadden kunnen doen dan weigeren te rijden...
|
Hier ben ik het toch niet mee eens.
Waar zijn regels anders voor als ze niet worden nageleeft, of worden veranderd als er een probleem is. Bovendien niet fair t.o.v. de teams die de regels WEL naleven.
Bovendien heeft de FIA in een schrijven aan Michelin alle opties aangegeven die binnen het reglement mogelijk waren, met de eventuele bestraffingen uiteraard.
De voorstellen van Michelin waren toch absurd eigenlijk, met als hoogtepunt (lees: triest dieptepunt) het voorstel om het circuit aan te passen middels een chicane in bocht 13 !
Zou het overigens toeval zijn dat dit bocht 13 was, of is hier iemand bijgelovig ?