Quote:
Originally Posted by Finish
onheilspellende woorden van Ecclestone
bron: eurosport.com
de toekomst van Michelin in Formule één komt in het gedrang ?
|
Terug één bandenconstructeur is wel net wat de FIA wil he
Ok, Michelin heeft geen goede band gemaakt, maar dat kan altijd gebeuren he, fouten zijn nog altijd menselijk.
De grote fout zit hier voor mij toch bij de FIA, die hadden maar een oplossing moeten vinden, zodat er toch 20 wagens starten, maar waar de Bridgestone-rijders wel in het voordeel waren.
Toen da race startte, had ik al enkele uurtje geen internet meer gezien, en zou dus wel zien wat er ging gebeuren. Toen ik de Michelin-teams zag binnenkomen, gingen ze precies allemaal klaar staan voor een pitstop, die pas mocht gebeuren vanaf het startlicht op groen stond. Dus ik dacht dat dit de (toch wel geslaagde) oplossing van de FIA was. Eens dit pitstop gebeurd is en je op de baan bent, heeft Ferrari toch al bijna een halve ronde gereden ...
Op Ferrari ga ik hier niet meteen beginnen roepen, maar leven die dan ook niet voor sport? Een chicane aanleggen was natuurlijk ook niet de oplossing, dat vraagt ineens een heel andere afstelling enzo. Maar hier moest echt wel een oplossing gevonden kunnen worden.
Michelin heeft de juiste beslissing genomen, veiligheid boven alles!
En zo de FIA eens een poepje laten ruiken
Kort na de reeks opgaves werd oa Button even gefilmd toen hij in de paddock liep, hij had toch wel een grijns op zijn gezicht
En ik vond dat Schumacher terecht niet merkbaar blij was met de overwinning, en de champagnegespuit achterwege liet. Dat Monteiro content was is natuurlijk te begrijpen, hij heeft dan ook een mooie "wedstrijd gereden" toch zijn teammaat op respectabele afstand gereden, en vooral, maar net één keertje gedubbeld door de winnaar.