Thread: 2005 Gp Usa
View Single Post
Old 19-06-2005, 23:16
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally Posted by Scapa
Ik spreek mij nergens tegen. Als ik het heb over compromissen sluiten heb ik het enkel en alleen over het technische aspect binnen F1. Het doen alsof ze niet blij zijn bij Ferrari is hypocriet.
Hoe kan je nu in godsnaam blij zijn met een zege als er geen kat was om met te strijden ? Ze zijn dus helemaal niet blij met de manier waarop ze die 18 punten binnenhalen. Dat lijkt me zo klaar als een klontje. Die 18 punten zijn natuurlijk meegenomen, maar het lijkt me toch wel ongelooflijk ongepast om de armen in de lucht te steken omdat ze de 'besten' waren van een veld van 6 man.
Wat hadden Michael en Rubens volgens jou moeten doen zodat je hen niet als hypocriet bestempelde ? De hoela-hoep dansen en de fles champagne naar het publiek gooien als tegenreactie op de flesjes water ?

Hypocriet is de reactie van de doodgeverfde anti-Ferrari Formule 1 fanaat. Als er in een race iets mis gaat, zal Ferrari er wel voor iets tussen zitten, die geniepige roden, die politiek voeren, enkel in hun voordeel ! Die arrogante Duits, die mensen van de baan ramt. Die arme Rubinhio die sneller is dan Michael maar niet voorbij mag.