Mijn gewaagde uitspraak is uitgekomen... Ruben Maes en Francois Verbist nemen deel met een AD-Sport wagen...

(zie thread: geen Gumpert meer voor RS Racing). Strepper ik ben dan toch wel benieuwd waar over je het hebt..., over dat ze in aanraking zijn geweest met de Belgische Justitie weet ik, maar ik weet ook dat de Belgische Justitie in zake die zaken nooit iets heeft kunnen bewijzen dat ze illegale handelingen verrichten... Voor de rest verdiep ik hier mij ook niet in, ik weet dat het gewoon een goed team is, en betrouwbare wagens bouwt... Het is net zoals Andy Jaenen zegt... Ze sleutelen het vermogen iets minder ver op als PSI-Motorsport, maar de wagens die ze bouwen zijn wel degelijk, ze vallen bijna niet uit, behalve als een piloot een stuurfout heeft gemaakt of als ze worden aangereden... Ik vind dat we het gewoon moeten houden bij het heden en niet terugblikken naar het verleden... Iemand kan in het verleden op het foute pad geweest zijn, maar intussen weer op het rechte pad zitten...(Hiermee bedoel ik niet dat hierbij sprake is dat AD-Sport zich ooit op het foute pad heeft bevonden, ik doe hier geen uitspraken over...) En keep it nice here @ De Paddock