View Single Post
Old 25-06-2005, 21:24
MichelRacing MichelRacing is offline
De Paddock Rookie

AD-Sport is ook weer aanwezig... Schreurs-Vanierschot in een 993 GT2 in GTB?*-). Ik dacht dat dit niet kon... Welke wagen is dit trouwens? De schitterende oranje of de ex-Wauters Porsche (964 omgebouwd naar 993)?
Lamot-Penders ook niet in de Top 3 v/d GTB, deze zullen denk ik wel een underdog-positie innemen...
En Maes-Verbist zitten ook pas 13de:|... Ze klaagden over vermogen, maar ik vraag me af in welke Porsche ze dan rijden... De Wauters'en hebben namelijk een aantal Porsches 996 Biturbo's versleten 2 namelijk. 1'tje met 580PK en 1'tje met 680PK... In welke wagen rijden ze dan... Ik vind ook persoonlijk dat AD-Sport niet zo duidelijk is over hun communicatie toe met de fans, andere teams laten dingen weten, met wat voor auto's ze rijden, maar van AD-Sport moet je het maar zien op papier of in dit geval op circuit, maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om er naartoe te gaan... Vind dit wel wat jammer... Teams zoals SRT, PSI, Kuismanen, G&A, GLPK doen dit wel... Naar mijn mening zou AD-Sport dit ook moeten doen...
Reply With Quote