View Single Post
Old 27-06-2005, 01:31
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark
Het is zo te zien allemaal met een sisser afgelopen maar dit is nou niet bepaald een pluspunt voor de organisatie. E.e.a. komt nogal slordig over .............je zult als team maar enkele (tien?)duizenden euro's aan zo'n tripje spenderen om er dan achter te komen dat zo'n rooie jas zijn werk niet goed heeft gedaan.
Quote:
Originally Posted by Mark
Maar 30 wagens over de meet na een sprintje van 125 minuten? Pfffff, dat gaat hard naar beneden. Zie dat overigens maar 34 wagens gebruik hebben gemaakt van de warm-up.........was het soms te vroeg voor de rest?

Weet je wat ik overigens heb gemist? Een supportersreis naar Brands Hatch. Naar mijn bescheiden mening is de Belcar een van de weinige klassen waar je fans van kunt vinden. Dus geen fans van een team, wagen of coureur maar van de klasse zelf. Busje huren, hotel boeken............. heren van de rooie jassen brigade, dat is het werk niet hé?
Sorry Mark maar dat vind ik HARD, in Engeland waren ze gewoon zot dat de Belcar naar hen kwam, en dan zeggen dat het een aanfluiting was???

1. is inderdaad jammer dat er zo weinig mensen de eindstreep hebben gehaald maar het is nog altijd meer dan dat er deelnemers zijn bij de britcar.
2. Ik heb ook geprobeerd om er te raken, maar het is me niet gelukt. Maar op de Nurburgring was er ook geen enkele support; so what's the fuzz?

IK vond dit wel een geslaagd weekend, gewoon jammer dat ze bij de Thiersen problemen hadden met hun motor, was een mooi gevechtje met Maes-Verbist