View Single Post
Old 27-06-2005, 15:52
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Pascal
Kan goed waar zijn en ik ga daar geen uitspraken over doen. Wie ben ik trouwens om dat te doen...

Wat ik echter niet correct vind is dat je iemand ostentatief blijft volgen met twee officials. Ofwel controleer je hem ofwel controleer je hem niet, punt uit. Dit levert namelijk alleen "geruchtmakerij" op en daar is niemand in de autosport mee gediend.
Als je hem niet controleert, moet je ook alle andere deelnemers laten volgen.

Ik vergelijk het zo een beetje met het hatelijke programma "Patrouille" ...
Denk niet dat die vergelijking helemaal opgaat. 't is eerder als bij een kleine die "stouter" gedrag etaleert dan zeg maar een braaf jochie. Als je als ouder weet dat hij gevoelig is/snel verleid wordt tot het "stout" zijn, ga je die stouterik ook veel meer van nabij volgen om hem in het gareel te houden. Ik denk dat dit eerder het geval is bij Bijvelds, dan het willen pakken om te pakken.

Let wel, ik doe geen uitspraak over de legimiteit van Bijvelds, maar dat dingen uit het verleden hem blijven achtervolgen... tja. De beste manier om te repliceren is op de baan natuurlijk, en ik denk wel dat ie dat gedaan heeft. Ondanks de "very close monitoring" heeft ie toch een mooi resultaat gereden.

Reply With Quote