View Single Post
Old 27-06-2005, 22:05
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
Sorry Mark maar dat vind ik HARD, in Engeland waren ze gewoon zot dat de Belcar naar hen kwam, en dan zeggen dat het een aanfluiting was???
Mij heb je niet horen zeggen dat het een aanfluiting was. Ik constateer alleen enkele knulligheden i.v.m. de geluidsmeting, of mijn kritiek wel of niet terecht is laten we maar even in het midden

Tja dan mijn gemekker over het lage aantal deelnemers. Ik ben in het bezit van alle Belcarboeken voorzien van alle data m.b.t. deelnemers. Mijn conclusie, gebaseerd op feiten, is niets anders dan dat het Belcar-volume hard achteruit gaat...............

Tuurlijk, het zijn er nog steeds meer dan andere series zoals de Britcar of wat dan ook. Heel mooi allemaal..........maar ik spiegel mezelf nooit aan de prestaties van anderen. Dat zal me een zorg zijn, mijn eigen prestatie moet top zijn..........ik pas mijn nivo niet aan dat van mijn zwakkere buren

Simpel voorbeeld van de hedendaagse reailiteit: In het dagelijkse leven monteert ons bedrijf o.a. airco's. Stel nu dat mijn collega-buurman installateur een airco monteert die niet werkt. Dat is dus een slechte prestatie! Als ik nu een airco monteer die wel werkt maar niet het beloofde comfort voor de klant haalt...........heb ik dan een goede prestatie geleverd? Nee, mijn prestatie is net zo slecht........in beide gevallen is de klant niet tevreden. Ik lever pas een goede prestatie als de klant tevreden is en niet als ik iets minder slecht ben als mijn buurman

Dit is mijn denkwijze en zeer zeker niet de denkwijze van iedereen maar ik mag toch mijn mening ventileren, hoe hard dat misschien voor sommigen ook is
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote