Quote:
Originally Posted by airco
Ga even buiten wandelen adem een diep in en uit en leer met een beslissing leven.
|
Oh, ik kan wel met beslissingen leven hoor.

En als ik nu buiten moet stappen en diep ademhalen, krijg ik zoveel smurrie en troep in mijn longen van de luchtvervuiling hier, dat het wellicht ook niet erg gezond is.
Quote:
Originally Posted by airco
JAWADDE
voelt Mijnheer zich te goed ? Ik denk dat het beleid hier op het forum altijd is geweest dat verschillende mening geapprecieerd werden zolang ze maar met argumenten onderbouwd zijn.
Zulke dooddoeners horen daar helaas niet bij.
Ik denk dat je met zulke uitspraken meer over je eigen kleinzieligheid weet te vertellen dan over de kennis van de jeugd.
|
oei, precies op de zere teentjes getrapt...

Ik weet wél dat de "jeugd van tegenwoordig" een erg kortzichtige kijk soms ten berde brengt wanneer het over dingen gaan die niet in hun kraam passen. Vertel mij overigens eens waarom Michelin er anders weer moest bijgehaald worden om het gelijk aan jou kant te krijgen in een kwestie waar Michelin eigenlijk niks mee te maken heeft... Beats me, maar dat ontgaat mij toch wel. Is dat de argumentatie die gehanteerd wordt...? Wat ik zie, is dat iedere discussie omtrent FIA/Ferrari hier ontaard in eentje die gaat tss. 2 kampen en dat het ook in deze thread weeral de jongeren zijn die er dingen bijhalen, die er in eerste instantie niks mee te maken hebben. Kwestie van onzeker te zijn misschien? Het enige wat ik vraag is dat jullie eens wat afstand nemen van het probleem en eens niet door de rooie bril kijken. De zaak zal er dan heel anders uitzien. Fanatiek zijn, brengt u nergens. Ik weet waarvan ik spreek, ben het vroeger zelf ook nog geweest.
Ge moogt mijne kritiek naast u neerleggen - dat zeg ik thuis tegen mijn jeugd ook altijd

- maar niet komen jammeren/verdwaasd kijken als binnen een paar jaar zou blijken dat ik er nog maar eens heel dicht opzat.
"jeugd van tegenwoordig" is een algemene term. 'k weet ook wel dat je niet iedereen in eenzelfde vak kan stoppen.