View Single Post
Old 28-06-2005, 15:35
Racingworld.be Racingworld.be is offline
De Paddock Rookie

Over Olivier kan ik maar één ding zeggen: hij is hyper professioneel met zijn beroep bezig. Hoedje af voor die kerel. En het feit dat hij soms (kei)hard kan zijn met sommige uitspraken, maakt van hem mijn favoriete autosportjournalist (bij de geschreven pers). Het zou enkel maar beter zijn moesten we in België meer ODW's hebben...

**Dat "nek uitsteken" wordt moeilijker voor journalisten of webmasters die aan handen en voeten gebonden zijn, omdat ze bvb. voor teams of rijders communiqué's schrijven of omdat ze afhangen van de goodwill van een organisator voor het opzetten van een service. Ik praat in het algemeen, de hele autosport-pers is in dat bedje ziek.**

Het is inderdaad niet steeds eenvoudig voor vele van deze mensen. Terwijl ze soms zelf iets anders zouden willen schrijven, zijn ze, zoals Peter terecht vermeldt, vaak 'gebonden' aan de regels van hun opdrachtgever. Maar ik denk dat deze mensen dat ook wisten toen ze er voor kozen om tevens voor een team, een piloot of een organisatie te werken. En dat er in de pers al eens een foutje gemaakt wordt, dat zullen we er steeds moeten bijnemen, met in het achterhoofd de slotzin van Peter's vorige post

Dries

Last edited by Racingworld.be; 28-06-2005 at 16:38.
Reply With Quote