Quote:
Originally Posted by Huudo
eurhm... Misschien nog ietsje verder terug gaan lezen.  In de derde post in deze thread wordt Michelin er wel degelijk bijgehaald...
en dan, tja en dan schiet ik eens voor ne keer uit mijn sloffen. Ook al is het lachend bedoeld... 't zal zijn dat ik het allemaal verkeerdelijk interpreteer. Maar niet getreurd, we zien wel wie - de jeugd of de opa's  - het "er op termijn" bij het rechte eind heeft.
Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen, dat alles nogal zwart/wit bekeken wordt door de jeugd, en ja dat komt wellicht omdat er iets minder ervaring aanwezig is, wat overigens niet meer dan normaal is, ervaring waar ik dan niet enkel op de F1 mee duid. Niets is z/w, meestal zit het ergens in het grijze ertussen in.
|
LOL ... kwas het eigenlijk al totaal vergeten
betreft dat van Michelin .. Tja ... de deur stond zo wagewijd open na mijn eerste zinnetje ... "eerst goedkeuren, dan gebruiken" ... dat ik deze absoluut niet kon laten liggen .. Meer dan een grappig binnenpretje dat ik met de groep deelde hoef je er niet achter te zoeken.
neemt niet weg dat de argumentering waarom een en ander mijns inziens wel mag duidelijk ook in die post aanwezig is