View Single Post
Old 28-06-2005, 22:21
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Huudo
whatever, als jullie kortzichtig willen blijven, mij niet gelaten. Dat Michelin in de fout ging, daar zijn we het allemaal over eens. 't is maar hoe je - in het belang van de sport en dus de fans/klanten - omgaat met een gecreeërd probleem. Ofwel denk je mee en komt er een oplossing, ofwel ga je dwarsliggen en komt die er niet. Dat je jezelf daarmee in een situatie manoevreert die alles behalve prettig is, is een logische consequentie. Ze hebben het volle pond gepakt in de VS aan punten, proficiat, maar ik denk dat het nog wel eens harder in hun gezicht zou kunnen terugmeppen.

kortzichtig? ik vraag dan aan jou wat wel de oplossing was... Niet starten, uit solidariteit? Of je laten benadelen omdat je concurrent een fout maakt, om toch maar de fans een 'race' te schenken? Waar zijn we dan mee bezig?

Het is simpel: als je leert voor een examen, dan slaag je meestal, doe je je werk niet,dan mag je het vergeten (om het maar eens met studententermen te noemen) ... Ja sorry hoor, maar door het gestuntel van Michelin komen al de Michelin-teams in de problemen, komt de FIA voor voldongen feiten te staan (moeten ze dan maar hun reglementen in de vuilbak gooien? ) en komen de Bridgestone teams onder vuur omdat ze doen in Amerika waarvoor ze zijn gekomen: racen... ??? Als de tijdritfiets van Armstrong in de Tour illegaal blijkt te zijn, en hij moet van start met een gewone koersfiets, dan moeten Basso en Ullrich ook maar 'uit solidariteit' hun tijdritfiets in de dijk dretsen... Of moet de UCI dan maar 'tijdelijk' hun regeltjes even overboord gooien?

En die rode bril... ik denk dat dat nogal meevalt als je ziet dat mijn avatar het teken van Sauber bevat en in mijn commentaar Alonso wordt aangemoedigd... Mijn bril is overigens grijs

En ik mag dan nog maar redelijk recent zijn afgestudeerd, kvolg al bijna 16 jaar de F1 en kheb na 24 jaar in dit leven ook al de nodige dingen meegemaakt...

Last edited by Lambo; 28-06-2005 at 22:25.
Reply With Quote