Quote:
Originally Posted by Huudo
Er is 1 ding in jullie hele betoog dat jullie, net zoals Max!, vergeten, de fans, die veel geld betaald hebben...
|
Dat er een oplossing moet komen voor de gedupeerde fans die veel geld hebben betaald voor een ticket staat buiten kijf. Ik denk dat iedereen het daarover eens is. Wat dat betreft neem ik mijn hoed af voor de geste die Michelin heeft gedaan om alle US GP tickets terug te betalen.
Zij hebben door hun blunders schade veroorzaakt .... die schade wordt integraal (en nog een extra geste er boven op) vergoed. Dit is een normale schade afhandeling zoals in elke schadeclaim de schade verhaald wordt op diegene die de schade heeft veroorzaakt.
--------------------------------
Waar ik je pleidooi over de fans niet volg is in het sportieve verloop ... Hier mogen de fans totaal geen invloed op hebben. Ik ben dan ook absoluut niet te vinden voor allerlei kunstgrepen om toch maar een GP te hebben met 20 deelnemers.
Als morgen Armstrong in de Alpen de diaree krijgt moeten zijn concurrenten de etappe ook niet aflasten.
Michelin kon de track niet aan ... zij (en de teams die ermee samenwerken) verliezen de punten. Dat is de harde maar sportieve realiteit .... In alle andere scenario's spreken we niet meer van sport maar van een geregiseerd massa-evenement.
Zoals ik reeds eerder zei ...
Als Sport mooi als sport een evenement kan zijn ... Maar sport mag niet geregiseerd worden om toch maar een geslaagd evenement te zijn
----------------
Conclusie : Oplossing voor de Fans ja .... Maar de fans mogen het sportieve niet beïnvloeden