Quote:
Originally Posted by Sennake
Wel, daar zeg je zoiets. Ik vrees dat het WK 2005 sowieso naar de knoppen is, zelfs als alle plooien nu zouden gladgestreken worden. In september wordt de zaak opnieuw bekeken vanachter de groene tafel, en dan zal de FIA volgens mij (ik hoop dat ik me vergis) straffen uitspreken in functie van de tussenstand op dat moment. En dat kan niet. Je kan straffen uitspreken op een serene manier, onafhankelijk van het verdere verloop van het kampioenschap, maar eerst de kat uit de boom kijken om te zien welke straffen er nodig zijn om zo doeltreffend mogelijk teams te treffen is beneden alle peil.
Nogmaals, ik zeg niet dat het zo IS, maar mijn gevoel zegt me dat het daar toch naar neigt...
|
Ik heb dat gevoel ook. Maar tot dat kunnen we toch nog genieten van goede races en hopelijk blijft het kampioenschap nadien ook nog spannend.
Als de FIA in september straffen uitspreekt op basis van de tussenstand (bepaalde teams punten afnemen), dan heeft de GPWC er nog een reden bijgekregen om de F1 te verlaten.