View Single Post
  #97  
Old 03-07-2005, 01:27
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by Mark
Nou........daar ben ik het niet mee eens. Op kwantiteit wint de Belcar het van beide series. De kwaliteit? Nou zo heel erg veel hoger ligt het nivo niet bij de Franse GT's of de Italianen...........als het al hoger ligt Of kijk jij alleen maar naar het type wagens?

Je kunt wel een MC12, 575 of een 10-tal Vipers in je serie hebben.......als daar serieuze krabbers achter het stuur zitten dan heb je nog steeds geen kwaliteit in huis.

Als ze in Vlaanderen +/- 45 wagens aan de start krijgen met hier en daar een autosport-vluchteling uit Nederland en Duitsland dan doe je het zeer zeker niet slecht in deze tijd. De gigantische (sponsor)markten van Frankrijk en Italie krijgen dit niet voor elkaar.

Het enige wat ik wilde aangeven is dat de tendens dalende is voor de Belcar, tijd om wakker te worden en corrigerende maatregelen te nemen Het vergeten van "afspraken" door RACB/BTCS/PRC helpt daarin ook niet echt mee
Sorry Mark maar de FFSA GT en het Italiaans GT-kampioenhschap zijn inderdaad groter maar welk ander Europees nationaal kampioenschap zijn nog groter dan de Belcar????

Ik vind dat we heel trots mogen zijn op zo'n kampioenschap!

Nu ja jij kunt natuurlijk trots zijn op de DSC
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote