Quote:
Originally Posted by Mark
Nou........daar ben ik het niet mee eens. Op kwantiteit wint de Belcar het van beide series. De kwaliteit? Nou zo heel erg veel hoger ligt het nivo niet bij de Franse GT's of de Italianen...........als het al hoger ligt  Of kijk jij alleen maar naar het type wagens?
Je kunt wel een MC12, 575 of een 10-tal Vipers in je serie hebben.......als daar serieuze krabbers achter het stuur zitten dan heb je nog steeds geen kwaliteit in huis.
|
Uhm, het italiaans GT heeft de FIAGT kampioenen van vorig jaar aan boord, die MC12 wordt bestuurd door een toch wel zeer snelle italianen (meervoudig kampioenen Matteuzi en Perazzini). En ook die 575 van Loris Kessel is een serieuze deelnemer. In het frans kampioenschap heb je Prost, Jabouille, Ayari, Alliot, Yvan Muller, etc. Allemaal toch een kaliber sterker. En naast bezetting heb je ook organisatie, en dat is toch ook wat professioneler als bij het Belcar.
Begrijp me nou niet verkeerd, Belcar is een topkampioenschap waar België serieus trots op mag zijn en wat ik met veel genoegen en respect volg. Ik ben het simpelweg niet eens met de stelling dat het de top van europa is.