Thread: Exotica
View Single Post
Old 15-07-2005, 14:29
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Al bij al een kalm exotica-weekje voor mij. Buiten de (al niet echt exotisch meer) tientallen dikke Merc S-en en BMW 7 reeksen niet veel leuks gezien deze week. Een stuk of 2 996 Carrera's, een enkele 997 Carrera S en een (in verschrikkelijk slechte staat bevindende ) Renault Alpine Turbo.

Vorige week vrijdag stond er 's avonds bij de Q8 (E313 richting A'pen) na de samenkomst tussen richting Hasselt-Luik en Turnhout-Eindhoven een Nederlander met een Ferrari 360 Spider te tanken.

Nog snel even een babbeltje mee gedaan, en het was er eentje met een gewone versnellingsbak. Direct die man daarover een compliment gegeven natuurlijk. Tenminste één 360 die aan een echte autofanaat verkocht is IPV aan patsers!

Het deed wel even raar om dat ding daar tussen al dat familie-blik te zien staan. Zo stond ik enkele jaren geleden op de terugweg van de Spa Ferrari Days te tanken, en ineens komt daar een McLaren F1 (die toen in Spa in de Paddock stond) aangereden! (Koop je zo'n duur ding, moet je nog langs de pomp! )

Ik heb die wagen vorige maand trouwens weer gezien, in de Paddock van Zandvoort tijdens de Masters. Het is een zwarte met het High-downforce pack en rode striping op de zijkanten. De Engelse nummerplaat is "F1 MAC" als ik me niet vergis. Weet iemand misschien iets meer over die wagen? (bv. wie de eigenaar zou kunnen zijn...)