View Single Post
Old 22-07-2005, 13:37
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Rasse
Om dan als Nijvel te eindigen ........???

Dat die mensen dat stukje bij beetje opknappen vindt ik goed, anders staat er binnen een jaar of 10 alleen nog een echte ruïne die dan toch wordt afgebroken.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Dat jullie tegen renovatie in originele staat zijn, daar versta ik niks van...

Zoals het er bijlag is volgens mij intriest. Niks was er nog van te merken, niks verwees er nog naar een roemrijk verleden. En de sfeer van weleer? Ga je die terugvinden in stinkende ruïnes?? Ga je daarmee aan de mensen die het geluk niet gehad hebben om het ooit in originele toestand gezien te hebben, kunnen uitleggen welk een glorierijk verleden deze plek heeft?? Tuurlijk niet. Een oude rotte in opgeroeste 300SL Gullwing kan nog niet voor de helft vertellen hoe men vroeger dacht over sportwagenbouw. Een compleet orgineel gerestaureerde daarentegen...

Met deze mytische plek net zo. Ik kan enkel blij zijn dat deze plek weer stap voor stap in originele toestand gerestaureerd zal worden. Dat is pas een eerbetoon. Een wegrottende plaats is dat zeker niet.

Reply With Quote