View Single Post
Old 24-07-2005, 22:18
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Voor sommigen hier goed nieuws, voor de anderen wellicht een teleurstelling:

Quote:
Schumacher: "Ik denk niet dat ik mij nog kan mengen in de titelstrijd. We moeten sneller worden. Het ligt vooral aan de banden.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9219
De Grand Prix zelf heb ik maar met een half oog bekeken............echter ik hoorde de dikste etter van Ollanda (presentator Olav Mol, SBS6) een verhaal afsteken over de zeer slechte financiële situatie van Ferrari. Ze zaten dringend verlegen om de 100 (?) miljoen Euro tekengeld van het nieuwe Concorde Agreement dat ze met Bernie E. hadden afgesloten. De wagenverkoop ging weliswaar goed maar met zo goed als geen marge Ze schijnen in Modena op dit moment zowat alles te verkopen wat los en vastzit. Dit om de cash-flow maar gaande te houden? Iemand van jullie die daar iets meer van heeft gehoord............of ergens gelezen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote