View Single Post
  #12  
Old 06-08-2005, 10:31
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by Mark
Bij Porsche teams zie je in de laatste jaren een trend. Ze lepelen een Cup-motor in hun GT3-R, GT3-RS of GT3-RSR. Gezien de andere 24-uurs races weten we dat deze motoren "makkelijk " een dergelijke wedstrijd aankunnen. Waarom worden deze motoren in Belcar dan tijdelijk op de plank gelegd ten faveure van een Cup-motor? Is Zolder dan toch te zwaar voor de oorspronkelijke motoren of is deze motor-transplantatie er alleen maar vanwege budgetaire redenen?

De motor kan dat perfect aan, de boite niet...

Trouwens een RS motor moet om de 30 uur worden gereviseerd, een Cup om de 150...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote