View Single Post
Old 07-08-2005, 22:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by FIRE
Op RTL5 is om 19:00 een 30 minuten durende reportage uitgezonden met ook aandacht voor de andere deelnemers. Als ik me niet vergis wordt deze vanavond herhaalt (23:30u ???).
Iets later, 23.42 ............zojuist wat beelden gezien in Studio Sport. Ja, zelfs in Studio Sport laten ze dit zien. Bij de heren Doornbos en Albers maakte men er melding van dat deze twee heren de autosport weer populair hebben gemaakt. Verrek, gaat het dan toch de goede kant uit.......

Zelfs de babes van Racexpress, ook die met rare ogen, kwamen in beeld bij Studio Sport. Die dames mochten zelfs iets zeggen. Zo te horen zijn het Brabantse schone........Fire, is dat soms je buurvrouw?

Zag in een glimp nog wat ander spul voorbij komen, uiteindelijk toch een mooi gevarieerd veld van demo's. Op de eerste foto's die binnendruppelen zie ik een van de Markant Porsche's. Uiteraard ook een "crash".....Molenaar in zijn BRL-V6.

Uiteindelijk toch een geslaagd evenement ondanks die foute naam voor het evenement? Monaca aan de Maas, titels als Chicago a/d Maas of klein Sicilië a/d Maas zijn meer van toepassing
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 07-08-2005 at 22:04.
Reply With Quote