View Single Post
Old 09-08-2005, 22:59
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
Domme vraag misschien, maar heb je dat al eens gebruikt?

Als je weet dat die Gunz-vernis van Sennake perfect werkt waarom dan nog gaan experimenteren...
Domme vraag.

Als ik weet dat Sennake goed werkt met de Gunze-vernis, wat levert mij dat aan bruikbare ervaring op? Niet veel he. Dat zou pas een experiment zijn. Iets zelf voor de eerste gebruiken, is wat ik experimenteren noem, want er zijn zoveel facetten die anders zijn. Ik heb bijv. op sommige delen al gewaxt, iets wat Sennake nooit doet - en geen van beide kan dus voorspellen hoe de Gunze-vernis zich zal gedragen hierop. Dus vooraleer ik met de Gunze vernis mijn goeie modellen te lijf zal gaan, zal ik toch eerst enkele modellen testen, vooraleer ik ook die onder de knie heb. Om maar te zeggen, dat het toch even geduurd heeft, vooraleer ik als doorwinterde airbrusher, het spuiten met 'stomme' spuitbussen onder de knie had. De Corolla is er daar oa een mooi voorbeeld van.

De Hyundai is volgens compound/wax methode afgewerkt en de klant - voor wie ook deze Corolla is - was super content. En 't is toch dat wat telt.

No problem.

Reply With Quote