View Single Post
Old 10-08-2005, 13:07
Dirtdevil's Avatar
Dirtdevil Dirtdevil is offline
De Paddock Rookie

Hola hola hola!!! Ff reageren hier!

Die omwonenden, dat rotvolk en meerdere straffe uitspraken zijn niet echt gegrond hoor!
Ik woon nu toch al een 25 tal jaartjes op 200 m van het circuit in Zolder en ik kan je verzekeren dat de overgrote meerderheid van de buurtbewoners Zolder een warm hart toedraagt!

Ik kan je verzekeren dat alle klachten uit de buurt ontsproten zijn aan het brein van een paar misselijke individuen die al over geluidshinder klagen als hun buurman er ene laat vliegen!
Zij vingen altijd bot met hun petities en hun belachelijke klactenbrieven, totdat er enkele jaren geleden een gerechtelijke procedure ingespannen werd!

Plots had half Zolder uitzicht op een flinke som omdat er toevallig een circuit in de buurt lag!
Alleen een paar handtekeningen moesten er gezet worden!
En ja hoor, ga maar na, een aantal jaren geleden heeft het Circuit een fikse schadevergoeding moeten uitbetalen aan de omwonenden!
Hoeveel het juist was weet ik niet, maar het was toch weer mooi meegenomen!

Dus mensen, scheer niet iedereen over dezelfde kam!
Ik kan jullie verzekeren! Bij mijn weten staat het aantal "circuithaters" bij de omwonenden op 2!

Toch nog even vermelden .... als de wind goed zit maken ze soms echt wel een hels kabaal!
Reply With Quote