Ik lees net op
pitstop.tv dat het in Maasmechelen een speciaale dag is geworden voor onze Belgen (en hun supporters)
Van Woensel, de tijdelijke vervanger v Van Mechelen stunte om door te dringen tot de A finale (EK-D1)!!!
Hij heeft dit kunnen bereiken door in de laatste meters vd Bfinale niemand minder dan Eklund in z'n Saab te verschalken. Maar Per diende een klacht in wegens ingehaald zijn onder geel, en het zou gebeurd zijn en kreeg dus z'n gelijk.
Dus geen blauwe Subaru in de A-finale van D1.

En Per mocht dus wel starten...
Er zouden dan zelfs hevige supports de grid hebben geblokkeerd als protest. Eklund zou zelfs lastig zijn gevallen na de Finale door Belgische fans, de politie heeft hem zelfs moeten bijstaan...

Toch wel triestig als ik dit zo lees.
Tja de reglementen zijn hard op z'n moment. En je kan dan in z'n geval als vandaag enorm gefrusteerd zijn. Heel normaal ook als je een échte fan bent. Maar blijft toch aub beleeft en gebruik toch zeker geen geweld!
We hebben ons visitekaartje van Belgen weeral goed gepresenteerd...
Rallycross, ik denk dat we het zelde in de krant zien staan in België. Zeer waarschijnlijk morgen wel. Wat ze kunnen de gemotoriseerde sport nu weer eens negatief in beeld/in de media brengen...
En deze keer liegt het dan wel resoluut aan het publiek zelf...