Rally cross gaat kapot
Ik heb vroeger zelf rally cross gereden maar toen was er een totaal ander bewind bij de BRCV. Deze was zeer gemoedelijk een de voor zitter (Alois) had steeds tijd voor de rijders en liep s'morgens steeds door het renners park. De heren van fatsoen die nu het voor het zeggen hebben hebben alleen oog voor geld en niets voor rally cross. Er is niets meer mogelijk in maasmechelen. Het was mischien toen (Alois) aan het bewind was dat er geen geld in kas was maar er waren meestal buitelandse toppers aan de start en dit ook bij de gewone rally crossen. Hier werdt geld voor uitgegeven en er waren veel toeschouwers. Nu zijn er bijna geen toeschouwers en die komen, wordt het geld uit de zakken geklopt (Europees voor een familie met kinderen bijna onbetaalbaar).
Dat de super nationals met niet veel waren heeft mischien te maken met hun eigen kampioenschap maar ook met de heren aan het bewind. Denk hier maar over na.
Ik hoop dat er iemand zijn gezond verstand gaat gebruiken en eens gaat praten met de mensen van het motor cross circuit in Lommel zodat daar een rally cross circuit met een permanente vergunning komt en een bewind dat niet uitsluitend op winst bejag is. Ik zie anders de rally cross in 5 jaar niet meer bestaan.
groeten aan allen
johan
|