Quote:
Originally Posted by Maarten
Button heeft mij aangenaam verrast, waarschijnlijk niet veel benzine aan boord, maar toch mooi naar de top 3 gereden in het begin
|
Hij had niet bepaald weinig benzine aan boord is, hij dook niet bepaald vroeger dan de meesten de pit in, en zeker niet voor zijn 2e stop. Maar dat was echt wel een sterke race van den Jenson hoor
Wel een matige start, en zeker toen na maar een rondje ofzo Schumacher al achter Button zat, begon ik ff te vrezen, maar die vrees werd snel omgezet in hoop ...

Jammer dat de race niet nog enkele ronden langer duurde, of Fisico was er mss nog aan geweest. Button noemde dit dan ook zelf zijn beste race van het seizoen. En beweerd vanaf nu te kunnen concureren met de Renaults en Mclarens. De volgende races zullen het moeten uitwijzen, maar ik kan al niet meer wachten om die mannen (vooral Jenson dan

) aan het werk te zien in Spa ...
Om nog een extra bewijs te geven dat BAR en Button wel héél goed bezig zijn: hij is de enige die de voorbije 5 races punten wist te pakken! Ik zie het weekendje Spa dus echt wel zitten

Maar eerst nog Monza natuurlijk.
Ik las vandaag het stukje over de F1 in HLN en de GVA, beide maar povere verslagjes vond ik ...
Wel een kort stukje over de lange pitstop van Fisichella. Briatore beweerde dat de kerel die nu de tankslang bediende dat niet erg gewoon was, en daardoor kostbare tijd verloren ging bij de pitstop van Fisico. Degene die normaal de tankslang bediend, zat thuis omdat zijn vrouw moest bevallen, enja hoor, Flavio zag maar één oplossing: steriliseren ...
En ook Webber gaf er zijn mening over het incident met Schumacher. Volgens Webber zijn de afspraken dat er in een remzone niet meer van rijlin veranderd wordt, en Schumacher deed dat dus duidelijk wel. Daarom was de Webber een beetje gefrustreerd en wilde Schumi binnendoor meteen terugpakken, en het interesseerde hem niet of ze gingen botsen of niet, hij was dus gewoon erg boos op Schumi.
Deed Montoya ook geen soortgelijk maneuver bij het dubbelen van Moteiro
Ik kende het circuit nog niet, nog geen tijd om F1 05 te gaan halen en te spelen. Maar ik moet zeggen, ondanks dat het weer zo'n Tilke circuit is, is het mij echt wel bevallen, de hoogeteverschillen maken het nog extra goed. En toch wel wat inhaalmogelijkheden ook!

En zoals hierboven al gezegd, herkende ook Interlagos ook wel een beetje, zeker de eerste bocht, leek wel een exacte kopie.