Quote:
Originally Posted by Megane
Ik vind de gissingen en of kritiek op Bert een beetje erover.
Ik heb Bert de 24U in francorchamps zien rijden, en daar was hij een van de betere.
Als we zien zijn wat zijn collega AK allemaal al heeft kapot gereden, waar deze zelf in de fout gaat valt het bij B. Longin nog heeeeeeeeel goe mee. Ik zelf heb nog gereden in de Touring-cup toen Bert ook nog niet lang bezig was, en heb ervaren dat deze mij altijd correct heeft behandeld en benaderd, en nu herken ik nog steeds diezelfde Bert.
De tijden die Bert rijdt en constant rijdt mogen gerust vergeleken worden met die van veel proffesionele rijders.
|
Sorry Megane eerst en vooral zijt ge misschgen het broer van Thomaske? Ik heb nog gezegt Bert is geen slecht piloot, maar als je zegt dat hij één van de betere was tijdens 24U van Spa sla je ook de bal behoorlijk mis. Ik ken mensen die met Bert samen op één wagen touring- cup hebben gereden. Die zeggen zelf van Bert heeft schoenmaat 57 gekregen en loopt daar zelfs langs. Bert profileert zich als top top rijden (laat dit duidelijk merken tijdens bepaalde intervieuws) dan kan je ook verwachten datje hier veel reactie op krijgt (positeief of negatief). Bert is een blijft een dooorsnee piloot die toevallig een zeer grote finaciele steun heeft, valt deze steun weg valt Bert even hard. Bij GLPK heeft wel ooit een groot talent gereden waar AK zeer zeker voor moest onder doen. Maar deze mocht één de kwali niet rijden of slechts 2 ronden. Volgend seizoen budget niet volledig rond, ga maar aan de draad staan om de koers te volgen.