Thread: Bloedarmoede ?
View Single Post
Old 31-08-2005, 12:47
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Bloedarmoede ?

Wat volgt zal me door velen waarschijnlijk niet in dank worden afgenomen. Het zij zo.

Ik kan me steeds minder van de indruk ontdoen dat het met die forum niet echt een goede kant op gaat. Wat bedoel ik ?

Hoeveel inhoudelijke discussie worden er hier eigenlijk gevoerd ? Ik lees lang niet alle onderwerpen/berichten, integendeel, ik selecteer nogal veel, maar in de rubrieken die me interesseren kom ik maar weinig berichten tegen waarvan ik zeg : "hier heb ik nu iets van opgestoken. Dat was interessant."

Er worden nog wel veel zaken gepost, maar niets dat echt belangrijk is of anders is het gewoon nieuws dat de geïnteresseerde elders ook vindt (nogmaals in de rubrieken die mij interesseren). Het F1-subforum is op sterven na dood als je het mij vraagt. Nu valt me ineens op dat er in het rally-subforum nog niets gepost is over de 2de plaats van François Duval in de rally van Duitsland, terwijl men nog niet eens lang geleden bijna over elkaar viel toen er daar een onderwerp over hem ging waar hij praktisch werd afgeschreven.

En wat doe ik eraan ? Eerlijk gezegd niets, ik leg louter een vinger de wonde (of wat ik zo ervaar althans). Hopelijk zijn de meesten het niet met me eens, maar ik vrees er een beetje voor.

Het komt me voor dat de meeste