Ik kan alleen voor mezelf spreken uiteraard, maar als alle 1000 members dat hier zouden doen wordt dit wel de volst geschreven thread aller tijden natuurlijk.
Wat mij betreft dus, is het zo dat ik de accenten verlegd heb. Ik ben namelijk tot de conclusie gekomen dat ik als 44-jarige modelbouwer nooit mijn 500 nog te bouwen dozen voltooid krijg als ik blijf 20 weekends per jaar op de circuits rondzeilen met mijn kodakske in de aanslag. Ik vergaar op die manier wel een schat aan referentiefoto's, maar daar ben je weinig mee als je ze niet kan omzetten in realistisch gebouwde modellen.
Dus volg ik de meeste autosporttakken nog wel op de voet via de TV (zoals het vroeger ooit begonnen is bij mij) en laat ik de talloze trips naar alle circuits in de omtrek wat schieten. Terwijl de GP of de rally of de MotoGP dan opstaan, ben ik tussendoor aan het modelbouwen.
Ook op "postgebied" heeft dit zijn invloed natuurlijk. Vroeger deed ik driftig mee aan Belcar-discussies omdat ik de race live gezien had en meestal van binnenuit zelfs, zodat ik mijn steentje kon bijdragen aan een zinvolle thread. Nu zal je mij eerder zien posten in de "TV-sporten" of nog meer zelfs in het modelbouwforum. Maar ik denk niet dat ik in totaal minder op De Paddock ben. Ik zit gewoon in andere "lokalen" dan vroeger...
|