Quote:
Originally Posted by Mario
En wat doe ik eraan ? Eerlijk gezegd niets, ik leg louter een vinger de wonde (of wat ik zo ervaar althans). Hopelijk zijn de meesten het niet met me eens, maar ik vrees er een beetje voor.
Het komt me voor dat de meeste
|
't is nogal makkelijk om te zeggen dat "iets precies minder goed gaat". En het siert je dat je zelf toegeeft er niks aan te doen. Maar daar wringt natuurlijk het hele schoentje (als het al zou wringen). Als iedereen er niets aan doet, tja, dan houdt het op natuurlijk he. Als niemand nog iets zinnigs post, gaat het niveau automatisch naar beneden. Je legt zelfs geen vinger op de wonde - als je dat doet, stopt het bloeden nl - je doet gewoon niets. En de beste remedie om iets wat niet goed is te doen omkeren, is nog altijd: beginnen met er iets aan te doen. Liefst 'zélf iets aan doen', wel te verstaan.
Quote:
Originally Posted by Finish
Wacht maar in de loop van september: de vakantie is voorbij, het weer wordt frisser en de gewone autosportfan plakt op zondag terug aan de beeldbuis van de televisie én computer.
gene paniek ! 
|
Zo is dat. De races moeten niet alleen spannender worden, de autosportfans moeten ook thuis zitten natuurlijk als het gaat over TV-sporten.
Wat de WRC betreft, het is algemeen geweten dat er op dit ogenblik minder interesse is, ook op andere algemenere niet rally specifieke fora, is het allemaal wat minder. Loeb domineert, Gronholm probeert wel, maar komt telkens net te kort, Ford is op de dool, en Subaru zoekende... Smells like F1 enkele jaren geleden. Ikzelf heb nog nooit zoveel op de akkers gestaan dit jaar als ooit te voren, maar fora discussies hoeven voor mij precies niet, omdat er voldoende menselijke interactie is met andere supporters in het veld. Als je staat te wachten tot de volgende doortocht begin je immers al snel met iemand een praatje te maken - allez ik toch.
Quote:
Originally Posted by Sennake
Wat mij betreft dus, is het zo dat ik de accenten verlegd heb. Ik ben namelijk tot de conclusie gekomen dat ik als 44-jarige modelbouwer nooit mijn 500 nog te bouwen dozen voltooid krijg als ik blijf 20 weekends per jaar op de circuits rondzeilen met mijn kodakske in de aanslag.
|
Zelfs al waard ge nog maar 20 jaar, die 500 dozen gaat ge nooit gebouwd krijgen, of ge nu op het circuit/akker rondloopt of thuis blijft.
Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
Ik ben de laatste tijd aangenaam verrast door het modelbouwforum. Mijn knutseljaren (lees knoei) liggen al jaren achter me maar de bouwtopics hier vind ik toch zeer tof!
|
Dat doet me plezier. Er wordt veel gelezen, maar er wordt weinig door niet bouwers gepost. Op zich absoluut geen probleem natuuriljk, maar wees maar zeker dat de bouwers allemaal het race en rallyhart op de juiste plaats hebben en dus zeker hun plekje hier verdienen. Dat het langzaam aan groeit, geeft toch aan - denk ik - dat we daar goed bezig zijn.
Allez, hopelijk was dit waardevol genoeg als bijdrage.