Thread: Bloedarmoede ?
View Single Post
Old 01-09-2005, 09:29
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Awel Mario, ik post ook véél minder dan pakweg 1 of 2 jaar geleden.
Zelfs voorbeschouwingen op MotoGP laat ik schieten omdat ook ik met een hoop andere zaken bezig ben en F1 en DTM - om nu enkele disciplines te noemen - me sowieso al een pak minder boeit dan in het verleden. Voorheen postte ik ook al eens iets over de racerij van over de plas, maar wegens geen uitzendingen op Eurosport meer ( behalve ChampCar maar daar slaag ik steeds in de race te missen door omstandigheden ) zie ik er niets meer van en lees ik het ook niet echt meer.
Wellicht heeft het bij mij ook eerder te maken door een verschuiving van interesse van 4 wielen naar 2 wielen waar ik oa. ook nog BSB, AMA, WSBK en WSS volg.
Het modelbouwforum vind ik persoonlijk heel leuk. Ik heb er het geduld niet voor om zelf te bouwen en hou me dan ook alleen bezig met DieCasts te verzamelen maar vind het toch prachtig om te zien wat sommige Paddockers allemaal uit hun vingers toveren...
Vandaag echter zal ik m.i. een interessante bijdrage kunnen leveren vermits deze dag toch geen goede herinneringen oproept... Nog even geduld maar ik moet de nodige info nog vertalen en als het enigszins kan enkele foto's zoeken op het net..
Reply With Quote