Quote:
Originally Posted by fordje
Ik heb getwijfeld of ik zou reageren, maar toch doe ik het maar.
Patrick
|
Wou in feite enkel maar de verbeteringen van het laatste jaar aanstippen maar ik kan me vinden in de post van Patrick.
Er zijn er enkele van ons die een media-training hebben gehad door de Belcar-organisatie en ik heb daar iets heel goed uit onthouden: "Een piloot denkt altijd dat de andere de schuldige is." Dit vind ik belangrijk voor ik iemand van iets ga beschuldigen (wat ik zowiezo probeer te laten)
Uit sommige posts van forummers druipt gewoon het leedvermaak/agressie jegens een persoon of site waar ze een vete mee hebben af...
Dit forum zou een plaats moeten zijn ter bevordering van autosport en niet om met elkaar de draak te steken...
Dit forum moet zijn neutraliteit terugvinden, we zijn misschien allemaal wel om de een of andere reden fan of lid van een team maar hier vind ik dat de vredespijp moet gerookt worden.
Ik heb trouwens zaterdag met mijn hemd van depaddock rondgelopen op de 24 uur, ik heb wel niemand anders hetzelfde zien doen...
Ik vind dat we de positieve omwenteling op het modelbouwforum moeten doortrekken naar de rest van het forum!
Vond het trouwens jammer dat Finish zijn Top/flop niet heeft gezet bij de laatste GP F1...
Oja de quiz vind ik ook nog altijd heel leuk, heb er jammer genoeg wel geen tijd meer voor, maar ik probeer toch bij elke vraag het eens te toetsen met mijn eerste ingeving