Thread: Bloedarmoede ?
View Single Post
Old 01-09-2005, 23:03
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ik trek niet echt iets uit de context. Ik zie enkel dat het al méér dan een jaar dezelfde zijn die met hunne kritiek daar zijn. Er was een mogelijkheid om er wat aan te doen - zie verkiezing - en iedereen heeft die laten liggen. Dan achteraf nóg eens met dezelfde kritiek komen en altijd over hetzelfde, wordt vermoeiend. Ik had alleen gehoopt dat er wat constructiefs zou tss gezeten hebben.

Als ik geen oplossing weet voor iets, dan houd ik mijn mond, maar goed, wie ben ik.

Bovendien, als je goed gelezen hebt, ondervang ik een groot gedeelte van die kritiek. Het leven op een forum, begint in de eerste plaats bij de lezers en posters zelf.

Quote:
Originally Posted by Mark
Verslag 2004: Door omstandigheden is dit later gepubliceerd. Uitvoerig aan het woord gekomen tijdens de jaarvergadering. Het verslag is te lezen vanaf 13-02-2005

Verslag 2005: jaarvergadering was op 05-03-05..........het verslag was te lezen vanaf 13-03-05.

Dat bedoel ik dus oa met steeds weer dezelfde kritiek en bazaar terwijl het eigenlijk al lang in orde is. Ik heb de indruk dat er redelijk geslapen wordt door sommige en als er eens een thread komt waarin iemand zijn bezorgdheid vorm geeft, wordt er vlijtig opgesprongen om interessante kritiek te geven. We zijn weer vertrokken voor een potje zalige lektuur...

...

Let's move on, met datgene wat we hebben!!

Last edited by Guido; 01-09-2005 at 23:10.
Reply With Quote