Thread: GP monza
View Single Post
Old 04-09-2005, 10:41
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
De hoeveelste keer heeft Kimi het al vlaggen dit seizoen ? Het moge duidelijk zijn dat Alonso WK wordt op basis van betrouwbaarheid van de Renault-motor. Ook wel verbazend dat Montoya quasi nooit 10 plaatsen achteruit gestuurd werd.

Monza belooft in ieder geval weer een leuke race te worden, mijn eerste race die ik live kan volgen in 1 maand tijd.
Sterke prestaties van de McLarens, BARs en in feite toch ook Ferrari's. Oké, we moeten wel genoegen nemen met een subtop-positie, maar na de nachtmerrie in Turkije kunnen ze tenminste weer meedoen voor een podiumplaats.
De nachtmerrie blijft voortduren bij Williams. Misschien krijgen ze weinig tot geen hulp meer van BMW ? Of blijkt Webber toch niet die klasse-coureur te zijn, die hij bij Minardi en Jaguar wel leek te zijn. Leuk duo trouwens, dit weekend: Webber-Pizzonia, ex-Jaguar 2003. Als ik me niet vergis hadden de twee toen nogal wat ruzie.

Tot slot ook opvallend: Albers weet zich niet echt raad met Doornbos, die zich toch weer eens sneller kwalificeert. En bij Jordan zou ik toch eerder voor Monteiro kiezen dan de onzichtbare Karthikeyan.