Quote:
Originally Posted by Finish
Gezien de 'revival' van Schumacher op Imola, had Savi misschien wel een kans. Want wie had er ooit zo'n ellendige terugval verwacht voor Ferrari ? Waren er in feite nog hoogtepunten na Imola ? Indianapolis misschien ? 
|
Awel hierover heeft Olav Mol in de nieuwste race-report (die morgen of dinsdag uitkomt denk) nu een heel blad geschreven se.
Naar't schijnt werd Ferrari er eerst van verdacht om te sjoemelen met de benzinevoorraad in de tanks, maar ze konden nu moeilijk net in Italië Ferrari zo aanpakken, en bovendien zouden al de vorige titels van het team in vraag gesteld worden. Dus BAR maar als schuldige naar voor schuiven en bestraffen ...
Feit is dus wel dat de leverancier van de brandstoftanks voor F1, de week na Imola 7 bestellingen heeft binnengekregen én dat sindsdien Ferrai nooit nog de snelste wagen bleek te zijn ... En dan maar klagen over de Bridgestone banden ...
Ik zeg nu natuurlijk maar wat Olav Mol zegt, maar ik durf hem enigsinds geloven